Retur si reclamatii

Pentru reclamații sau retur de produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  • Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
  • Completează formularul de retur și asteptă să fii contactat de colegii nostri
  • Dupa ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri

CONDIȚII GENERALE PENTRU RETURUL PRODUSELOR VÂNDUTE DE S.C. CARETTA S.R.L.

S.C. Caretta S.R.L. oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

S.C. Caretta S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

Serviciul retur se asigură în condițiile în care:

  • produsele nu depășesc termenul de 15 zile de la data recepției lor;
  • este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedește achiziționarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • produsele țiplate sau sigilate în cutii, pachete sau role sunt obligatoriu returnate în ambalajul original nedeteriorat (ambalajul în care au fost achiziționate), cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • produsele nu au făcut obiectul unei comenzi speciale;
  • produsele nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • produsele nu au fost executate după specificațiile consumatorului;
  • produsele nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  • produsele nu prezintă urme vizibile de uzură;
  • produsele nu au fost montate;

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

NU se returnează și NU se înlocuiesc următoarele produse/game de produse:

  • învelitori metalice, panouri și profile metalice care conform procedurii interne de lucru se fabrică / debitează doar la comandă specială, personalizate după specificațiile clientului;
  • accesoriile metalice care conform procedurii interne de lucru se fabrică / debitează doar la comandă specială, personalizate după specificațiile clientului.

Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

Obligațiile Clientului:

  • să achite costurile directe și indirecte ale returnării bunurilor;
  • au obligația de a expedia marfa înapoi sau de a o preda către S.C. Caretta S.R.L. imediat sau cel târziu în decurs de 15 zile calendaristice din ziua în care au făcut cunoscută decizia de retur;
  • răspund pentru orice valoare diminuată a bunurilor rezultând din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor;
  • sunt rugați să aibă în vedere că, în cazul în care se vor ivi dispute cu privire la caracteristicile tehnice ale produsului comandat, prevederile din formularul de comandă, oferta de preț sau factura proformă vor prevala asupra oricăror susțineri verbale ulterioare ale sale.

Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face astfel:

Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice din ziua în care S.C. Caretta S.R.L. confirmă acceptarea sau refuzarea returului.

S.C. Caretta S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza returnarea plății până când primește înapoi de la client marfa pentru care acesta a făcut în prealabil notificarea de retur.

Pentru returnarea acestor sume se vor utiliza aceleași mijloace de plată folosite la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit o altă modalitate.

  • în numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
  • prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o data ulterioară vânzării);
  • prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata).

Determinarea valorii diminuate a bunurilor de către S.C. Caretta S.R.L. va fi făcută de la caz la caz.

Clientul poate deschide cutia/ambalajul și inspecta materialele și culorile bunurilor cu grijă, cu condiția să deschidă ambalajul fără a-l distruge. Dacă cutia/ambalajul este distrus/ă, clientul este rugat să ia în calcul că valoarea bunurilor s-a diminuat.

Este de așteptat ca orice montare a bunurilor să aibă ca rezultat o valoare diminuată a acestora.

Atât timp cât clientul se află în posesia bunurilor și până le va returna, este responsabil pentru acestea și va răspunde pentru orice prejudiciu adus lor.

 Statutul /returul produselor neconforme:

Dacă produsele comandate/livrate sunt neconforme cu comanda, se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, S.C. Caretta S.R.L. se obligă, conform legislației în vigoare să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să returneze valoarea produselor neconforme. Aceste situații intră sub incidența O.U.G.140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

Pentru a-și exercita dreptul de retur, Clientul trebuie să informeze societatea S.C. Caretta S.R.L. despre decizia sa, trimițând o declarație neechivocă (de ex. o scrisoare transmisă prin poștă sau e-mail) la sediul social al vânzătorului din Mun. Iași , Șoseaua Iași-Tomești DN 28, Jud. Iași)  sau un mail de informare pe adresa de e-mail vanzari@caretta.ro.

Pentru alte detalii legate de returul produselor achiziționate sau acordarea garanției, clientul are posibilitatea transmiterii unei solicitări prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail: vanzari@caretta.ro sau se poate apela Serviciul Suport Clienți la numărul unic de contact:   0735.000.555.