Posturi disponibile

Agent vânzări Iași

* online * teren * showroom

Back office support Iași

Personal birouri call center & office

Manager de zonă

Manager zonal

Formular de aplicare

Postul selectat

    Termenii și condițiile de utilizare a datelor cu caracter personal de către SC Caretta SRL le puteți consulta pe caretta.ro/termeni-si-conditii/
    Solicitare consimțământ Completarea informațiilor de mai sus reprezintă acordul dumneavoastră pentru preluarea, prelucrarea, păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal strict în scopul efectuării demersurilor aferente procesului de recrutare din cadrul companiei noastre conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 prezentat în politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal Caretta.

    Agent vânzări

    Locație: Iași

    Cerințele postului:

    • Dornic să înveți și să acumulezi cunoștințe noi pe care să le transformi în răspunsuri oportune și convingătoare;
    • Proactivitate, implicare și respectarea angajamentelor;
    • Găsește cele mai bune soluții;
    • Abilități de comunicarea și lucru în echipă;
    • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
    • Posesor de carnet de conducere categoria B.

     

    Responsabilitățile postului:

    • Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
    • Consilierea clienților și oferirea de informații argumentative asupra produselor;
    • Oferirea de soluții tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
    • Realizarea și prezentarea ofertelor personalizate în cadrul întâlnirilor de vânzări;
    • Gestionarea și distribuirea materialelor publicitare informative;
    • Realizarea obiectivelor planificate.

    Oferim:

    • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
    • Tichete de masă;
    • Decontare transport (pentru agent online și showroom) / mașină de serviciu (pentru agent teren)
    • Asigurare privată de sănătate;
    • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
    • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

    Răsplătim performanța, eficiența și implicarea!

    Back office support

    Locație: Iași

    Cerințele postului:
    • Absolvent studii superioare;
    • Experiență dovedită de lucru ca back office de vânzări sau agent de suport de vânzări;
    • Experiență practică cu software-ul CRM și MS Office;
    • Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare și transmitere corectă a informațiilor;
    • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • Capacitate de a identifica soluții adecvate și a oferi soluții alternative;
    • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
    • Înțelegerea parametrilor de performanță a vânzărilor;
    • Excelente abilități organizatorice și multitasking;
    • Înțelegerea excelentă a proceselor de vânzare și dezvoltare a afacerii B2B.

    Responsabilitățile postului:

    • Oferiți asistență operațională de zi cu zi echipei de vânzări, participând la fiecare pas al procesului de vânzare;
    • Asigurați fluxul de lucru de vânzări, creați și monitorizați conturile clienților și a partenerilor într-un sistem CRM;
    • Creați și trimiteți oferte urmărind cu precizie coordonatele și măsurătorile transmise de către echipele din teren;
    • Procesați apelurile și solicitările online de achiziție și oferiți informații în conformitate cu politica noastră comercială;
    • Monitorizați sistemul nostru CRM, înregistrați lead-urile și urmăriți finalizarea lor;
    • Mențineți o comunicare regulată cu echipa de vânzări și cu partenerii din țară;
    • Comunicarea internă a feedback-ului important de la clienți și efectuarea urmăririi adecvate;
    • Propune și adoptă noi metode pentru generarea de clienți potențiali suplimentari;
    • Veți acționa ca o legătură între echipa de vânzări și alte echipe interfuncționale.

    Oferim:

    • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
    • Tichete de masă;
    • Decontare transport;
    • Asigurare privată de sănătate;
    • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
    • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

    Răsplătim performanța, eficiența și implicarea!

    Manager de zonă

    Locație: Iași

    Cerințele postului:

    • Minimum 3 ani experiență pe un post similar;
    • Abilități de comunicare, vânzare și negociere;
    • Atitudine pozitivă și persuasiune;
    • Capacitatea de a rezolva problemele;
    • Rezistență la stres;
    • Disponibilitate de deplasare;
    • Cunoștinte bune de operare PC;
    • Carnet de conducere categoria B.

    Responsabilitățile postului:

    • Vei prospecta în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor în zona repartizată;
    • Vei prezenta și promova direct produsele către clienții potențiali și cei existenți;
    • Vei oferi soluțiile tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
    • Vei transmite permanent informații privind situația vânzărilor, concurența, noile trenduri pe piață, potențialii clienți;
    • Vei urmări și coordona implementarea corectă a politicilor comerciale ale companiei;
    • Vei participa la activarea și negocierea contractelor cu clienții strategici;
    • Vei concepe, propune și implementa tactici și strategii pentru dezvoltarea și consolidarea vânzărilor la nivel zonal;
    • Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienți, vei extinde reteaua de parteneri și vei menține permanent legătura cu aceștia pentru fidelizarea acestora;
    • Vei coopera cu reprezentanții celorlalte departamente în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
    • Vei realiza obiectivele lunare și anuale asumate;
    • Vei analiza evoluția pieței și vei identifica noi oportunități de vânzare a produselor companiei;
    • Vei coordona și activitatea personalului din showroom.

    Oferim:

    • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
    • Tichete de masă;
    • Mașină de serviciu;
    • Asigurare privată de sănătate;
    • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
    • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

    Răsplătim performanța, eficiența și implicarea!

    Formular de aplicare

      Termenii și condițiile de utilizare a datelor cu caracter personal de către SC Caretta SRL le puteți consulta pe caretta.ro/termeni-si-conditii/
      Solicitare consimțământ Completarea informațiilor de mai sus reprezintă acordul dumneavoastră pentru preluarea, prelucrarea, păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal strict în scopul efectuării demersurilor aferente procesului de recrutare din cadrul companiei noastre conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 prezentat în politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal Caretta.

      Ai nevoie de ajutor?