Posturi disponibile

Agent vânzări Iași

* online * teren * showroom

Back office support Iași

Personal birouri call center & office

Manager de zonă

Manager zonal

Formular de aplicare

Postul selectat

Agent vânzări

Locație: Iași

Cerințele postului:

  • Dornic să înveți și să acumulezi cunoștințe noi pe care să le transformi în răspunsuri oportune și convingătoare;
  • Proactivitate, implicare și respectarea angajamentelor;
  • Găsește cele mai bune soluții;
  • Abilități de comunicarea și lucru în echipă;
  • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
  • Posesor de carnet de conducere categoria B.

 

Responsabilitățile postului:

  • Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
  • Consilierea clienților și oferirea de informații argumentative asupra produselor;
  • Oferirea de soluții tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
  • Realizarea și prezentarea ofertelor personalizate în cadrul întâlnirilor de vânzări;
  • Gestionarea și distribuirea materialelor publicitare informative;
  • Realizarea obiectivelor planificate.

Oferim:

  • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
  • Tichete de masă;
  • Decontare transport (pentru agent online și showroom) / mașină de serviciu (pentru agent teren)
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
  • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Răsplătim performanța, eficiența și implicarea!

Back office support

Locație: Iași

Cerințele postului:
  • Absolvent studii superioare;
  • Experiență dovedită de lucru ca back office de vânzări sau agent de suport de vânzări;
  • Experiență practică cu software-ul CRM și MS Office;
  • Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare și transmitere corectă a informațiilor;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Capacitate de a identifica soluții adecvate și a oferi soluții alternative;
  • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
  • Înțelegerea parametrilor de performanță a vânzărilor;
  • Excelente abilități organizatorice și multitasking;
  • Înțelegerea excelentă a proceselor de vânzare și dezvoltare a afacerii B2B.

Responsabilitățile postului:

  • Oferiți asistență operațională de zi cu zi echipei de vânzări, participând la fiecare pas al procesului de vânzare;
  • Asigurați fluxul de lucru de vânzări, creați și monitorizați conturile clienților și a partenerilor într-un sistem CRM;
  • Creați și trimiteți oferte urmărind cu precizie coordonatele și măsurătorile transmise de către echipele din teren;
  • Procesați apelurile și solicitările online de achiziție și oferiți informații în conformitate cu politica noastră comercială;
  • Monitorizați sistemul nostru CRM, înregistrați lead-urile și urmăriți finalizarea lor;
  • Mențineți o comunicare regulată cu echipa de vânzări și cu partenerii din țară;
  • Comunicarea internă a feedback-ului important de la clienți și efectuarea urmăririi adecvate;
  • Propune și adoptă noi metode pentru generarea de clienți potențiali suplimentari;
  • Veți acționa ca o legătură între echipa de vânzări și alte echipe interfuncționale.

Oferim:

  • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
  • Tichete de masă;
  • Decontare transport;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
  • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Răsplătim performanța, eficiența și implicarea!

Manager de zonă

Locație: Iași

Cerințele postului:

  • Minimum 3 ani experiență pe un post similar;
  • Abilități de comunicare, vânzare și negociere;
  • Atitudine pozitivă și persuasiune;
  • Capacitatea de a rezolva problemele;
  • Rezistență la stres;
  • Disponibilitate de deplasare;
  • Cunoștinte bune de operare PC;
  • Carnet de conducere categoria B.

Responsabilitățile postului:

  • Vei prospecta în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor în zona repartizată;
  • Vei prezenta și promova direct produsele către clienții potențiali și cei existenți;
  • Vei oferi soluțiile tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
  • Vei transmite permanent informații privind situația vânzărilor, concurența, noile trenduri pe piață, potențialii clienți;
  • Vei urmări și coordona implementarea corectă a politicilor comerciale ale companiei;
  • Vei participa la activarea și negocierea contractelor cu clienții strategici;
  • Vei concepe, propune și implementa tactici și strategii pentru dezvoltarea și consolidarea vânzărilor la nivel zonal;
  • Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienți, vei extinde reteaua de parteneri și vei menține permanent legătura cu aceștia pentru fidelizarea acestora;
  • Vei coopera cu reprezentanții celorlalte departamente în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
  • Vei realiza obiectivele lunare și anuale asumate;
  • Vei analiza evoluția pieței și vei identifica noi oportunități de vânzare a produselor companiei;
  • Vei coordona și activitatea personalului din showroom.

Oferim:

  • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
  • Tichete de masă;
  • Mașină de serviciu;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
  • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Răsplătim performanța, eficiența și implicarea!

Formular de aplicare

Ai nevoie de ajutor?