Caretta angajează!

Posturi vacante în interiorul companiei!

Pentru detalii suplimentare sau aplicarea CV-ului, contactează-ne la adresa e-mail: recrutare@caretta.ro.

Alătură-te echipei noastre!

 

Posturi disponibile

Colaborator Transport

Parteneri de distribuție Caretta
Cerințe:
        • Posesor al unei societăţi active (SRL, PFA, PF, II etc.);
        • Mașină transport marfă cu prelată/carosată (masa maximă 3.5 tone), lungime ladă de minim 5m;
        • Bune cunoștinţe privind circuitul documentelor de însoţire a mărfurilor și a documentelor finaciare (facturi, chitanţiere etc.);
        • Persoană organizată, cu bune referinţe în etica muncii;
        • Experienţă în distribuţie.
Oferim:
      • Parteneriat pe termen lung;
      • Brand național;
      • Suport logistic în calcularea profitabilităţii pe traseu.
Click aici pentru detalii.

Agent Vânzări

Locație: Iași: agenţi pentru vânzari online, showroom, teren.
Cerințele postului:
        • Dornic să înveți și să acumulezi cunoștințe noi pe care să le transformi în răspunsuri oportune și convingătoare;
        • Proactivitate, implicare și respectarea angajamentelor;
        • Găsește cele mai bune soluții;
        • Abilități de comunicarea și lucru în echipă;
        • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
        • Posesor de carnet de conducere categoria B.
Responsabilitățile postului:
      • Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
      • Consilierea clienților și oferirea de informații argumentative asupra produselor;
      • Oferirea de soluții tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
      • Realizarea și prezentarea ofertelor personalizate în cadrul întâlnirilor de vânzări;
      • Gestionarea și distribuirea materialelor publicitare informative;
      • Realizarea obiectivelor planificate.
Oferim:
      • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
      • Tichete de masă;
      • Decontare transport;
      • Asigurare privată de sănătate;
      • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
      • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Back Office Support

Locație: Iași
Cerințele postului:
      • Absolvent studii superioare;
      • Experiență dovedită de lucru ca back office de vânzări sau agent de suport de vânzări;
      • Experiență practică cu software-ul CRM și MS Office;
      • Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare și transmitere corectă a informațiilor;
      • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
      • Capacitate de a identifica soluții adecvate și a oferi soluții alternative;
      • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
      • Înțelegerea parametrilor de performanță a vânzărilor;
      • Excelente abilități organizatorice și multitasking;
      • Înțelegerea excelentă a proceselor de vânzare și dezvoltare a afacerii B2B.
Responsabilitățile postului:
    • Oferiți asistență operațională de zi cu zi echipei de vânzări, participând la fiecare pas al procesului de vânzare;
    • Asigurați fluxul de lucru de vânzări, creați și monitorizați conturile clienților și a partenerilor într-un sistem CRM;
    • Creați și trimiteți oferte urmărind cu precizie coordonatele și măsurătorile transmise de către echipele din teren;
    • Procesați apelurile și solicitările online de achiziție și oferiți informații în conformitate cu politica noastră comercială;
    • Monitorizați sistemul nostru CRM, înregistrați lead-urile și urmăriți finalizarea lor;
    • Mențineți o comunicare regulată cu echipa de vânzări și cu partenerii din țară;
    • Comunicarea internă a feedback-ului important de la clienți și efectuarea urmăririi adecvate;
    • Propune și adoptă noi metode pentru generarea de clienți potențiali suplimentari;
    • Veți acționa ca o legătură între echipa de vânzări și alte echipe interfuncționale.
Oferim:
      • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
      • Tichete de masă;
      • Decontare transport;
      • Asigurare privată de sănătate;
      • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
      • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Manager Regional

1 poziție pentru Iași, 1 poziție pentru Deva, Reșița, Hunedoara, Timișoara
Cerințele postului:
      • Minimum 3 ani experiență pe un post similar;
      • Abilități de comunicare, vânzare și negociere;
      • Atitudine pozitivă și persuasiune;
      • Capacitatea de a rezolva problemele;
      • Rezistență la stres;
      • Disponibilitate de deplasare;
      • Cunoștinte bune de operare PC;
      • Carnet de conducere categoria B.
Responsabilitățile postului:
    • Vei prospecta în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor în zona repartizată;
    • Vei prezenta și promova direct produsele către clienții potențiali și cei existenți;
    • Vei oferi soluțiile tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
    • Vei transmite permanent informații privind situația vânzărilor, concurența, noile trenduri pe piață, potențialii clienți;
    • Vei urmări și coordona implementarea corectă a politicilor comerciale ale companiei;
    • Vei participa la activarea și negocierea contractelor cu clienții strategici;
    • Vei concepe, propune și implementa tactici și strategii pentru dezvoltarea și consolidarea vânzărilor la nivel zonal;
    • Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienți, vei extinde reteaua de parteneri și vei menține permanent legătura cu aceștia pentru fidelizarea acestora;
    • Vei coopera cu reprezentanții celorlalte departamente în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
    • Vei realiza obiectivele lunare și anuale asumate;
    • Vei analiza evoluția pieței și vei identifica noi oportunități de vânzare a produselor companiei;
    • Vei coordona și activitatea personalului din showroom.
Oferim:
      • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
      • Tichete de masă;
      • Decontare transport;
      • Asigurare privată de sănătate;
      • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
      • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Specialist Achiziții

Locație: Iași
Cerințele postului:
      • Gândire analitică – bune abilități de organizare și apetit pentru urmărirea și dezvoltarea diverselor sisteme de raportare, cu ajutorul cărora să monitorizezi rezultatele și să poți lua decizii rapide;
      • Capacitate de gestionare simultană a mai multor proiecte, recunoscând prioritățile și interdependențele;
      • Viziune strategică;
      • Atitudine pozitivă;
      • Disponibilitate la deplasări;
      • Disponibilitate de deplasare;
      • Absolvent studii superioare cu diplomă de licență;
      • Experiență cu bune rezultate, de minim 3 ani în domeniul achizițiilor/ sau în vânzări de hale industriale sau alte vânzări în domeniul construcțiilor de minim 5 ani;
      • Reprezintă un avantaj experiența în domeniul achizitiilor de materiale de constructie/sau experiență în importurile de materie primă (și/sau utilaje) în domeniul construcțiilor;
      • Abilități de comunicare și negociere, lucrul cu oameni și cu documente, capacitatea de a gestiona informații;;
      • Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (scris și vorbit), reprezintă un avantaj cunoașterea la nivel avansat a oricărei limbi străine;
      • Reprezintă un avantaj abilitățile tehnice, cunoștințele în utilaje și ansambluri industriale;
      • Cunoștinte bune de operare PC;
      • Carnet de conducere categoria B.
Responsabilitățile postului:
    • Realizarea achizițiilor de materii prime, marfă, produse și servicii, ținând cont de cantitatea necesară si de cerințele de calitate impuse de către companie;
    • Asigurarea comenzilor de achiziție de materiale și accesorii necesare producției de produse din portofoliul companiei;
    • Întocmirea comparațiilor de preț și produse ale furnizorilor din portofoliu și propunerea celei mai avantajoase colaborări pentru companie;
    • Menținerea legăturii cu furnizorii pentru a primi cele mai bune oferte din punct de vedere: preț, disponibilitate, termene și modalități de livrare etc, cât și pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale aparute;
    • Gestionarea relațiilor cu furnizorii de produse din portofoliu: lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză stocuri și consumuri, analiză liste de preț de achiziție, cerere de oferte;
    • Urmărirea respectării de către furnizori a condițiilor din comandă (prețuri, termene de livrare, certificate de calitate etc.);
    • Urmărirea retururilor de marfă;
    • Negocierea/ întocmirea de contracte pentru achiziția diverselor materiale, produse și servicii;
    • Respectarea standardelor de calitate pentru achizițiile realizate;
    • Identificarea de noi furnizori;
    • Respectarea procedurii de achiziție, propunerea/crearea de optimizări sau noi proceduri;
    • Prospectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;
    • Preocuparea pentru îmbunătățirea permanentă a propriei pregătiri profesionale și de specialitate.
Oferim:
      • Salariu fix, plus posibilitatea acordării unor bonusuri pentru îndeplinirea unor obiective de creștere agreate;
      • Tichete de masă;
      • Decontare transport;
      • Asigurare privată de sănătate;
      • Traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
      • Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

Stivuitorist

Locație: Iași
Cerințele postului:
      • Studii medii;
      • Autorizație ISCIR valabilă;
      • Experiență minim 3 ani;
      • Cаpаcitаtе dе plаnificarе și orgаnizаrе;
      • Abilitаtе dе lucru în еchipă.
      • Responsabilitățile postului:
        • Dеscărcаrеа, recеpțiа și аrаnjаrеа mărfurilor;
        • Alimentаrеа liniilor dе producțiе;
        • Ambаlarеа produsеlor finitе și dеpozitаreа lor corespunzătoare;
        • Încаrcarеа produselor finitе în mаșinilе de trаnsport;
        • Utilizаrеa corectă a stivuitorului cu rеspectarea normelor ISCIR;
        • Verificarea stării tehnice a stivuitorului la începutul și sfârșitul programului de lucru.
Oferim:
      • Pachet salarial motivant;
      • Tichete de masă;
      • Decontare transport;
      • Posibilitatea de dezvoltare profesională.

Aplică pentru postul dorit




    *Aceste posturi sunt disponibile la Caretta.

    Sunt de acord să fiu contactat pe email și/sau telefon. Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate

      Formular cere mostră

      *aceste câmpuri sunt obligatorii

      Completarea informațiilor de mai sus reprezintă acordul dumneavoastră pentru preluarea, prelucrarea, păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal strict în scopul trimiterii mostrei și desfășurării relațiilor comerciale conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 prezentat în politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal Caretta.

        Formular cere ofertă

        Solicită rapid oferta personalizată

        *aceste câmpuri sunt obligatorii

        Completarea informațiilor de mai sus reprezintă acordul dumneavoastră pentru preluarea, prelucrarea, păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal strict în scopul ofertării și desfășurării relațiilor comerciale conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 prezentat în politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal Caretta.

        Vă mulțumim pentru solicitare!

        Cererea a fost înregistrată și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

        Dacă nu primiți un mesaj în maxim 24 de ore, vă rugăm să ne contactați la 0735.000.555.

        TOP
        Ai nevoie de ajutor?