Caretta angajează!

Posturi vacante în interiorul companiei!

Pentru detalii suplimentare sau aplicarea CV-ului, contactează-ne la adresa e-mail: recrutare@caretta.ro.

Alătură-te echipei noastre!

 

Posturi disponibile

Asistent Marketing

Locație: Iași
Cerințele postului:
    • absolvent studii superioare. Reprezintă un avantaj absolvirea unei facultăți de Marketing, Comunicare/Relații Publice;
    • capacitate de organizare;
    • simț analitic/capacitate de analiză și sinteză;
    • atenție la detalii, lucrează cu acuratețe;
    • creativitate și ușurință în exprimarea ideilor;
    • capacitate de concentrare/focus pe parcursul derulării unui proiect;
    • gestiune eficientă a timpului și capacitate de a respecta termenele;
Responsabilitățile postului:
    • implementează campaniile din planul de marketing al companiei;
    • Gestionează materialele promoționale și de mercantizare (paletare/mostrare, panouri expoziționale, display-uri, litere volumetrice, broșuri etc.), ceea ce implică: contactare furnizori, recepționare materiale, evidență intrări și ieșiri din gestiune, întocmire bonuri de consum, contracte de custodie și PV predare-primire);

    • Urmăreste stocurile de materiale promoționale și modul de folosire de către echipa de vânzări și partenerii companiei;
    • Elaborează prezentări ale produselor și serviciilor companiei;
    • Se implică în implementarea proiectelor de social media;
    • Întocmește periodic rapoarte și analize de marketing;
    • Studiază piața și acțiunile competitorilor și întocmește rapoarte periodic.

Agent Vânzări

Locație: Iași: agenţi pentru vânzari online, showroom, teren.
Cerințele postului:
        • Dornic să înveți și să acumulezi cunoștințe noi pe care să le transformi în răspunsuri oportune și convingătoare;
        • Proactivitate, implicare și respectarea angajamentelor;
        • Găsește cele mai bune soluții;
        • Abilități de comunicarea și lucru în echipă;
        • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
        • Posesor de carnet de conducere categoria B.
Responsabilitățile postului:
      • Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
      • Consilierea clienților și oferirea de informații argumentative asupra produselor;
      • Oferirea de soluții tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
      • Realizarea și prezentarea ofertelor personalizate în cadrul întâlnirilor de vânzări;
      • Gestionarea și distribuirea materialelor publicitare informative;
      • Realizarea obiectivelor planificate.

Graphic Designer

Locație: Iași
Cerințele postului:
        • Pasionat de design grafic;
        • Comunică ușor ideile și găsește soluții rapid;
        • Atent la detalii, lucrează cu acuratețe;
        • Capacitatea de concentrare pe parcursul derulării unui proiect;
        • Reprezintă un avantaj absolvirea unei școli/facultăți de arte plastice/grafică;
        • Cunoștințe / experiență în lucrul cu programele de editare grafică, precum: Adobe Illustrator, Adobe PhotoShop, Adobe InDesign, Corel Draw etc;
        • Aptitudini artistice și creative;
        • Cunoștințe / experiență în modelare și animație 3D.
Responsabilitățile postului:
        • Propune conceptul creativ de desing grafic în concordanță cu obiectivele trasate și publicul țintă, în conformitate cu manualul de identitate vizuală al companiei;
        • Realizează și prelucrează fotografii cu produsele;
        • Analizează și creează soluții vizuale și de identitate pentru diferite medii online (website/landing pages, vizualuri pentru social media, bannere, newslettere etc) și offline (print offset, signalistică și panotaj indoor/outdoor, personalizări promoțoonale, POSM etc);
        • Pregătește și verifică fișierele pentru livrare și/sau tipărire;
        • Execută și adaptează imaginile sau conținutul informațional pentru comunicarea audio-vizuală;
        • Se documentează continuu legat de tendințele în design din mediul online și offline;
        • Implicare directă în realizarea strategiei de creație;
        • Realizează schițe și reprezentări 2D și 3D pentru produsele din portofoliu;
        • Prelucrează și creează efecte speciale, animații, imagini vizuale (2D și 3D);
        • Realizează vectorizarea & concepția, scanarea și prelucrarea de imagini/video.

 

Back Office Support

Locație: Iași
Cerințele postului:
      • Absolvent studii superioare;
      • Experiență dovedită de lucru ca back office de vânzări sau agent de suport de vânzări;
      • Experiență practică cu software-ul CRM și MS Office;
      • Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare și transmitere corectă a informațiilor;
      • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
      • Capacitate de a identifica soluții adecvate și a oferi soluții alternative;
      • Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;
      • Înțelegerea parametrilor de performanță a vânzărilor;
      • Excelente abilități organizatorice și multitasking;
      • Înțelegerea excelentă a proceselor de vânzare și dezvoltare a afacerii B2B.
Responsabilitățile postului:
    • Oferiți asistență operațională de zi cu zi echipei de vânzări, participând la fiecare pas al procesului de vânzare;
    • Asigurați fluxul de lucru de vânzări, creați și monitorizați conturile clienților și a partenerilor într-un sistem CRM;
    • Creați și trimiteți oferte urmărind cu precizie coordonatele și măsurătorile transmise de către echipele din teren;
    • Procesați apelurile și solicitările online de achiziție și oferiți informații în conformitate cu politica noastră comercială;
    • Monitorizați sistemul nostru CRM, înregistrați lead-urile și urmăriți finalizarea lor;
    • Mențineți o comunicare regulată cu echipa de vânzări și cu partenerii din țară;
    • Comunicarea internă a feedback-ului important de la clienți și efectuarea urmăririi adecvate;
    • Propune și adoptă noi metode pentru generarea de clienți potențiali suplimentari;
    • Veți acționa ca o legătură între echipa de vânzări și alte echipe interfuncționale.

Manager de Zonă

  • Zona: Botoșani-Suceava-Bistrița
  • Cerințele postului:
        • Minimum 3 ani experiență pe un post similar;
        • Abilități de comunicare, vânzare și negociere;
        • Atitudine pozitivă și persuasiune;
        • Capacitatea de a rezolva problemele;
        • Rezistență la stres;
        • Disponibilitate de deplasare;
        • Cunoștinte bune de operare PC;
        • Carnet de conducere categoria B.
    Responsabilitățile postului:
      • Vei prospecta în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor în zona repartizată;
      • Vei prezenta și promova direct produsele către clienții potențiali și cei existenți;
      • Vei oferi soluțiile tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;
      • Vei transmite permanent informații privind situația vânzărilor, concurența, noile trenduri pe piață, potențialii clienți;
      • Vei urmări și coordona implementarea corectă a politicilor comerciale ale companiei;
      • Vei participa la activarea și negocierea contractelor cu clienții strategici;
      • Vei concepe, propune și implementa tactici și strategii pentru dezvoltarea și consolidarea vânzărilor la nivel zonal;
      • Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienți, vei extinde reteaua de parteneri și vei menține permanent legătura cu aceștia pentru fidelizarea acestora;
      • Vei coopera cu reprezentanții celorlalte departamente în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
      • Vei realiza obiectivele lunare și anuale asumate;
      • Vei analiza evoluția pieței și vei identifica noi oportunități de vânzare a produselor companiei;
      • Vei coordona și activitatea personalului din showroom.

Aplică pentru postul dorit




    *Aceste posturi sunt disponibile la Caretta.

    Sunt de acord să fiu contactat pe email și/sau telefon. Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate

      Formular cere mostră

      *aceste câmpuri sunt obligatorii

      Completarea informațiilor de mai sus reprezintă acordul dumneavoastră pentru preluarea, prelucrarea, păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal strict în scopul trimiterii mostrei și desfășurării relațiilor comerciale conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 prezentat în politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal Caretta.

        Formular cere ofertă

        Solicită rapid oferta personalizată

        *aceste câmpuri sunt obligatorii

        Completarea informațiilor de mai sus reprezintă acordul dumneavoastră pentru preluarea, prelucrarea, păstrarea și transmiterea datelor cu caracter personal strict în scopul ofertării și desfășurării relațiilor comerciale conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 prezentat în politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal Caretta.

        Vă mulțumim pentru solicitare!

        Cererea a fost înregistrată și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

        Dacă nu primiți un mesaj în maxim 24 de ore, vă rugăm să ne contactați la 0735.000.555.

        TOP
        Incepe conversatie
        Ai nevoie de ajutor?